Vindem-ieftin.ro, sau cum să-ți fidelizezi clientul în mod inteligent

Vindem-ieftin.ro, sau cum să-ți fidelizezi clientul în mod inteligent

De curând am făcut 32 ani. Iată o vârstă la care ar trebui să începi să te gândești și la altceva în afara concertelor rock la care să te duci, la ce-i mai cumperi frumos pisicii, ce locuri din lumea asta să mai vizitezi, ori la ce tricouri cât mai ușchite să-ți achiziționezi. Ar trebui? Cel puțin asta spune lumea tradițională de la noi din țară, și-anume că trebuie să fi început de mult să-ți fi intemeiat o familie trandițională, pe care să o crești într-o casă tradițională, casă construită cu materiale tradiționale, materiale cumpărate de la firme clasice, tradiționale și ele. În realitate, nu-i nimic tradițional în ceea ce mă privește, neavând în palmares nimic tradițional dintre cele menționate mai sus. Cu toate astea, suprinzător pentru unii, însă nu-s nici deprimată, având sufletul bine învăluit în sipca metalica, și nici vorbă să-mi lipsească ceva în plan sufletesc  – pentru că restul se fac atât timp cât găsești mediul propice pentru asta, însă și omul. Am să fiu cât se poate de sinceră, nu am idee cam când o să devin adult, viața mea la cei proaspăt 32 ani fiind tot într-un continuu trailer de la majorat încoace.

Cu toate astea, deși, obișnuită fiind să privesc viața de undeva din afara ei, poate dat fiind faptul că-i defect profesional dobândit în facultate, m-am simțit mereu atrasă de campaniile de marketing bine executate. Așa că, în articolul de astăzi, am să vă vorbesc despre o metodă inedită de fidelizare a clientului, folosită de către cei de la vindem-ieftin.ro.

Vindem-ieftin.ro folosește metode netradiționale

Nu am construit nicio casă până acum ca să am nevoie de profile zincate, tapet sau alte materiale de construcții, așa că experiența mea în ceea ce privește domeniul lor de activitate este egală cu zero, și-ăla fiind barat, tocmai din acest motiv preferând să vă povestesc încă de la început despre stilul meu neconvențional de viață, prea neconvențional pentru cei mulți ani pe care îi am. Asta așa, ca să nu aveți așteptări prea mari. Nu c-ar conta, de altfel, pentru că știm faptul că românul e făcut să fie, până la urmă, teoretician, nu musai practician, deși se laudă că e și că se pricepe la toate. Eu îmi cunosc limitele și nu mi-e rușine cu ele.

vindem ieftin materiale de constructie
Sigla vindem-ieftin.ro

Marketing level = 9000

Haideți, totuși, să trecel la lucruri mai serioase și să vă explic care este minunăția de marketing pe care au făcut-o oamenii ăștia. În primul rând, ar trebui să vă povestesc faptul că ei reprezintă veriga lipsă dintre tine și firma producătoare. Cu toate astea, deși vorbim despre un intemediar, tu cumperi ieftin, pentru că ei vând ieftin.

O modalitate foate ingenioasă de a-ți spori vizualizările însă și de a oferi ceva în schimb clientului este să ceri recenzii video. Firește, a cere poate să fie confundat cu un termen negativ, însă, în realitate, vorbim despre cea mai mișto și pozitivă cale de marketing existentă. Despre ce este, mai exact, vorba? Cei de la vindem-ieftin.ro îți recomandă ca în cazul în care ai achiziționat ceva, orice, prin intermediul lor, să imortalizezi lucrul ăsta întru veșnicie. Așadar, le trimiți fain-frumos recenzia ta video, fie că-i vorba de o laudă, fie că-i vorba de o critică (pentru că și asta-i constructivă, până la urmă), iar ei îți oferă un discount pentru următoarea comandă. Acestea fiind spuse, se crează un soi de relație în cerc între client și prestator de servicii, ceea ce devine un fel de win-win-win, cât ai zice „da, frate, sunt mulțumit!”.

Ca să înțelegeți mai bine măreția acestui mic trick, am făcut chestia de mai jos, cu titlu strict informativ. Așadar, am căutat o cutie, o pisică, mi-am deschis telefonul, am „încercat să fac o poză, dar am dat pe filmare” și am dat drumul celui mai nestudiat speach pe care-l puteam croșeta din cuvinte. Totul s-a realizat dintr-o singură „dublă” tocmai ca să evidențiez faptul că testimonialul video nu trebuie să fie artă cinematografică, ci o reacție sinceră la ceea ce ai primit de la vindem-ieftin.ro, acesta fiind și motivul pentru care n-am ales, ca un fotograf profesionist ce sunt, să folosesc camera foto pentru a realiza această „capodoperă cinematografică”.

Să-i dăm play:

Cu toate astea, aș avea și ceva de obiectat. Pisica trimisă e stricată! A mieunat toată noaptea la ușa dormitorului. Am încercat, ce-i drept, să găsesc o soluție înainte să dau vina pe domniile voastre, însă, pipăind-o în amănunt și negăsind niciun buton de on/off, am concluzionat că e cazul să o trimit în garanție.

Lăsând glumele la o parte, Iulia Kelt și motanul Lilu (cel din video), vă doresc cumpărături fericite de la vindem-ieftin.ro, caz în care sunteți în căutarea materialelor ideale pentru casa perfectă – indiferent dacă sunteți, au ba, tradiționaliști!

Acest articol a fost scris cu drag pentru Superblog 2018

Comentează cu Facebook-ul tău:

One Reply to “Vindem-ieftin.ro, sau cum să-ți fidelizezi clientul în mod inteligent”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *